Vraagjes aan jullie en vraagjes aan mij!

12:30 Senna 5 Comments


Na ruim vier-en-een-half jaar bloggen komt er dan daadwerkelijk een lezers-êquete online! Dit wilde ik al veel eerder doen, maar tot nu toe was er telkens iets dat mij ervan weerhield. Maar hier is het dan:

DE GROTE LEZERS-ÊQUETE!


Dus laat van je horen! Want stiekem ben ik heel nieuwsgierig. Niet gevreesd. Het is geen eindeloos lange vragenlijst. Gewoon een paar vraagjes over wie jullie zijn, wat jullie van mijn blog vinden ennnn.... wat jullie van mij willen weten!

Jullie zijn natuurlijk altijd welkom om jullie vragen te stellen (via een reactie op een artikel, social media of e-mail). Maar misschien had je al heel lang een vraag die je nooit hebt gesteld. Of bedenk je nu een vraag omdat er een nieuwe mogelijkheid is.

De vragenlijst is trouwens anoniem, dus ik kan/zal niet persoonlijk je vraag beantwoorden. De vragen en antwoorden komen in een artikel op mijn blog te staan. Een Q&A dus.

ga hier naar de enquête

Alvast heel erg bedankt!
Groetjes Senna

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee, ik heb je enquete net ingevuld. De vragen die wij aan jou hebben gesteld, ga je die hier in je blog nog laten zien?
    groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor het invullen Ghita! De vragen komen inderdaad op mijn blog.

      Verwijderen
  2. Ik ga gelijk ff kijken bij die enquete Senna :-)
    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ingevuld! Heel leuk idee en ik ben benieuwd naar de uitkomsten.

    Groetjes,
    René

    BeantwoordenVerwijderen