Spanje - Steden

02:56 Senna 1 Comments


Na een geweldige vakantie kan ik nu weer gaan bloggen. Ik heb weer een lading foto's gemaakt. Helaas kwam ik er bij thuiskomst achter dat niet alle foto's geworden zijn zoals ik had gehoopt. Sommige zijn onscherp of beelden niet goed uit wat ik had willen fotograferen. Daarom zijn het niet super veel foto's die ik op mijn blog ga plaatsen. Ik begin met wat foto's die ik heb gemaakt in leuke dorpjes of steden.

Een stenen trap in de vorm van en Z.

Een mooie begraafplaats. Anders dan in Nederland worden hier de doden 'gestapelt'. Zelf vind het er erg mooi uitzien.

Soms staat er oppeens een kleurrijk huisje voor je neus en dan moet die gewoon op de foto.

Verlaten terrassen tijdens de siësta.


Een heel schattig huisje met allemaal 'troep' op het balkon.


Het Gugenheim museum in Bilbao. Prachtig vormgegeven!

En van buiten ook bijzondere vormen en kleuren.

Dit was het voor vandaag. Jullie houden nog mooie foto's tegoed. Van onderandere de natuur en de kust.

1 opmerking:

  1. Hele leuke foto's Senna. Je hebt een goed oog voor dingen die je kan fotograferen.
    Groet, Elly

    BeantwoordenVerwijderen