Hamster foto's

09:45 Senna 4 Comments


In of om mijn huis zijn altijd wel dieren te vinden. Afgezien van de langpoten in huis en de slakken in de tuin hebben we heel lang twee konijnen gehad en heel vaak hamsters. De konijntjes zijn er helaas allebei niet meer. Het tweede konijn is afgelopen week vrij plotseling overleden :(
Gelukkig hebben we nog 2 hamstertjes! Na even rekenen kwam ik er op uit dat het onze 5e en 6e hamster zijn. En dan zijn de kleintjes nog niet eens meegerekend! Onze twee eerste hamsters hebben een nestje gehad en de hamsters die we nu hebben ook! helaas konden we de babyhamstertjes niet houden, maar we hebben er wel heel veel plezier van gehad.

Ik vind het heel leuk om mijn huisdieren te fotograferen.  Niet omdat ze zo fotogeniek zijn (schrijf je dat zo?), maar omdat ze zoo schattig zijn. :) hieronder wat mooie foto's van mijn (ex-)huisdieren.

 
Tjsippie en Knabbel. Dwerghamstertjes. Onder: drie kleintjes in hun hamster-hangmat.

En dit is Bibi, de hamster die we na Knabbel en Tsjippie hadden. Ook een dwerghamster.


Bibi was trouwens ook onze laatste dwerghamster. Daarna hebben we alleen nog maar goudhamsters (gehad). Dit is Dobby (ja net als in harry potter). Een super schattige en luie goudhamster. Het was altijd geweldig als hij bij je op schoot in slaap viel! We zijn er ook achter gekomen dat goudhamsters meer hamsteren (ook wolletjes en ander nestmateriaal).




Heel veel Loeloe, de moeder van het tweede nestje. Hier was er een zak hamstervoer geknapt en over de hele vloer lag dus eten. Dat was een paradeisje voor Loeloe.



En dit is Baloe. Nog voordat hij wegliep om 6 weken (!!!) later terug gevonden te worden in het konijnenhok! En dat konijnenhok stond in de tuin en Baloe's hok binnen op de eerste etage... mysterieus....

Dit zijn een paar van de 7 kleintjes van Loeloe en Baloe. Lees meer over hun op mijn website.


 De foto's van dit bericht zijn allemaal niet bewerkt. Dat maakt ze misschien wel extra speciaal!



4 opmerkingen:

  1. heey senna ik heb een vraag ik had een hamster maar die is vorige jaar overleden en ik wil graag een nieuwe hamster maar dat mag niet van me moeder wat moet ik nou heb je misschien tips

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik heb wel tips maar ik ben senna niet

      je moet alles doen wat je moeder zegt en als je wat vraag bijvoorbeeld pak die bord moet je dat ook meteen doen dee tip heb ik ook aan mijn vriendin gegeven want ze wou een konijn dus deed ze dat en nu heeft ze ee konijn

      probeer maar groetjes anoniem

      Verwijderen
  2. heey anoniem meisje /jongen

    ik ben het een met de andere want dat helpt groetejs

    fredik

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heey ik ben ook een senna maar niet de senna waarvan deze blogspot is hih

    i heb 2 tips voor je
    tip 1 luister van af nu naar je moeder e
    en tip 2 doe wat je moeder zegt

    groetjes senna love you

    BeantwoordenVerwijderen