Van teddy's tot spaarvarkens

08:17 Senna 0 Comments

Vandaag wilde ik nog wat nieuwe foto's plaatsen. Echt nieuw zijn ze niet, ze komen van mijn computer waar ze al een tijdje staan.

De makkelijkste manier om gelukkig te worden: Geniet van de kleine dingen!

Geld maakt niet gelukkig. Dat zeggen ze wel, maar ik ben het daar niet mee eens. Want geld maakt wel gelukkig! Dit komt enkel doordat in Europa bijna alle 'koopbare' dingen met geld betaald worden. Maar als je midden in de woestijn loopt en je hebt water nodig, dan kun je misschien wel 100 euro mee hebben maar alsnog is er geen druppel water te krijgen.


En daar komt natuurlijk nog bij dat de beste dingen in het leven niets kosten. Althans, ze kosten GEEN GELD. Misschien wel moeite, uithoudingsvoormogen of geduld. Maar er is geen winkel waar je liefde kunt kopen.


Deze tekst kwam ik een keer tegen en toen ik deze teddy kreeg kwam dit idee meteen in mij naar boven.

0 reactie(s):