♥ Liefde ♥

11:50 Senna 2 Comments

Ik heb voor jullie mijn, tot nu toe, beste liefde's afbeeldingen bij elkaar gezet. Leuk om te sturen naar iemand van wie je heel veel houd.

Als je het gevoel hebt dat je hart in vuur en vlam staat kun je deze afbeelding nemen. Het is extra leuk om hem rond kerstmis te sturen omdat dit vredige vuurtje een foto van de kerstboom verbranding is.


Schaduwen versmelten, net als jij en je lover misschien? Helaas is de foto met mijn filmcamara genomen en is i dus niet zo scherp.

Deze keer geen vaag gedoe! ik zeg gewoon I love you!

Jij bent de mooiste bloem in mijn tuin. Een prachtig compliment natuurlijk! Tenminste; als je veel mooie bloemen in je tuin hebt staan.

Als je bang bent dat iemand je gaat vergeten kun je deze vergeetmenietjes sturen. Stuur je dit kaartje het liefst écht op (dus niet viritueel). En, als het er het seizoen voor is, stuur dan wat gedroogde vergeetmenietjes mee! Deze foto heb ik niet zelf gemaakt, in tegenstelling tot de andere bovenstaande foto's. De tekst en bewerking heb ik wel zelf gedaan.

Ik hoop dat ik binnenkort weer liefdevolle foto's heb om te bewerken en te plaatsen op mijn blog!

2 opmerkingen: