Back 2 school

03:28 Senna 0 Comments

Next week I have to go to school again. After a great holiday I go to 4VWO (pre-university education). Back to school, back to life. Listening to the teacher his explanation, from classroom to classroom with a backpack full of books, cycling to school and back in the rain, lots of homework to do and learning for dificult tests! I don't like that! But school also has advantages. You see a lot of friends and you know what to do. And you'r working for your future.

Volgende week moet ik weer naar school. Na een heerlijke vakantie van ongeveer 7 weken ga ik dan naar 4VWO. Back to school, Back to life. Naar de uitleg van docenten luisteren, met kilo's aan boeken en schriften van lokaal naar lokaal, door de regen naar school en terug fietsen, bergen huiswerk om te maken en leren voor moeilijke toetsen! Daar heb ik dus geen zin in! Maar er zijn ook voordelen aan school! Je ziet veel vrienden weer en je hebt wat te doen. Verder werk je aan je toekomst.

My schoolstuff:
Mijn spullen voor school:






Of course all books have to be wrapped, because it are rent books. Every year I'm going to wrap my books together with some friends. That makes it mutch nicer.

Natuurlijk moeten alle boeken ook weer gekaft worden, omdat het huurboeken zijn. Elk jaar spreek ik met een aantal vriendinnen af om samen te gaan kaften. Dat maakt het al een stuk gezelliger!



An overvieuw of all my stuff.
Een overview van mijn spullen.

This morning I made a collage about back to school.
Vanochtend heb ik een collage gemaakt over back to school.



I wish everybody goodluck with warping and school!
Ik wens iedereen veel succes met kaften en school!

0 reactie(s):