Agenda

03:39 Senna 1 Comments


Tomorrow I have to go back to school againg! So I need a new agends. This is already my 7e agenda. This year I bought my agenda by the V&D. Below you can see all my agendas.
Morgen moet ik weer terug naar school! Dus ik heb een nieuwe agenda nodig. Dit wordt alweer mijn 7e agenda. Dit jaar heb ik mijn agenda bij de V&D gekocht. Hieronder kun je al mijn agenda's zien.








I have a tip for you: paste on the inside of your agenda a small mirror, then you have it always at hand at school.
Ik heb nog een tip voor jullie: plak aan de binnenkant van je agenda een klein spiegeltje dan heb je die altijd bij de hand op school.

1 opmerking:

  1. Leuk datje je agenda' s bewaart. Ik heb ze allang niet meer maar weet nog precies hoe ze eruit zagen. Soms heb ik spijt dat ik ze weggedaan heb. Bedank voor je reactie op mijn blog. Ik wens je een fijn schooljaar.
    Groetjes Marjon

    BeantwoordenVerwijderen