Wollig

02:33 Senna 2 Comments

Het is leuk om een foto te maken waar je even over moet nadenken. Hoe zit dit in elkaar? of wat is dit? Door vanaf een ongebruikelijk oogpunt een foto te maken creeër je al een heel ander beeld. Ik ben aan het experimenteren geweest.


Voor deze foto heb ik het standpunt 'vogelvlucht' gebruikt. Van bovenaf dus. Verder heb ik de voorgrond scherp gefotografeerd en de achtergrond vaag.




Deze foto is ook van bovenaf gemaakt. Maar eerst had ik het voorwerp omgekeerd. Door het licht dat van boven on een beetje van onder kwam ontstond er een soort gloed. de draad die erdoorheen loopt constrasteerd lekker met de rest.



Waarschijnlijk weet je al wel wat ik gefotografeerd heb, maar hier toch nog even een foto van het geheel. Wol :)

2 opmerkingen:

  1. We love your blog is wonderful and we are always here giving all the news.
    We wish you guys a great weekend.
    Super Glorinha kisses.
    We campaign with Google+ 1 and we appreciate your participation.
    http://sbrincos.blogspot.com.br

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hey your foto blog is really nice the photos are amazing !!! i really like it !!! maybe we follow each other ?! check out my blog and if you like let me know :) greetings www.yuliekendra.com

    BeantwoordenVerwijderen