Spring is in the air!

10:27 Senna 6 Comments

Was het eerder altijd op 21 de eerste dag van de lente, bleek dat dat dit jaar verplaatst was naar 20 maart! Daar kwam ik achter omdat Google een leuke lente-animatie als naam had. Het was gister dan ook prachtig weer.

Alweer een paar weken terug liep ik de Ockhorst route, in de buurt van Wichmond, waarbij je bordjes met ganzen moest volgen. De route was gelukkig goed aangegeven, maar de wandeling duurde wel wat langer dan ik had verwacht. Maar wat wil je met een camera mee en al dat moois om te fotograferen? ;-)


 
Deze bomen waren bijna helemaal ingepakt met klim-op. Bomen vind ik trouwens prachtig om te fotograferen ben ik achter gekomen. Vooral nu ze nog kaal zijn en met een blauwe lucht erachter.


In een weide stonden deze alpaca's. Ik vind het echt geweldige dieren :) Helaas kon je maar aan één kan langs de weide en moest ik dus fotograferen met tegenlicht.


Als die nieuwsgierige koppies, en ze kijken zo blij!




 Dit kleintje eet lekker van de rug van haar mams die vol met hooi zit.


Het was prachtig weer met een stralend blauwe lucht.





Bedankt voor alle reacties op mijn vorige bericht!
Groetjes Senna

6 opmerkingen:

  1. Aah, die alpaca's zijn echt super schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Senna.

    Mooi en leuk is het daar bij de wandeling die je hebt gemaakt.
    Wat een leuke diertjes zijn dat de alpaca's.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een snoepjes, die Alpaca's, Senna. De omgeving is ook schitterend, net als het weer dat je er bij had. Mooie serie. Ik kan wel zien dat het goed gaat met je camera. Je begint er al aardig aan te wennen. Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Senna,
    ja, als je je camera meeneemt op een wandeling ben je natuurlijk véél langer onderweg. Maar je hebt daardoor wel een mooi lenteblog gemaakt. Heerlijk, die strakblauwe luchten. Foto 2 van de boomkruinen in de lucht vind ik heel mooi. En je eerste foto van de alpaca's vind ik heel mooi door het tegenlicht (zo'n mooi wit randje langs het kleintje). Leuk genomen ook, zo onder mams door. Koppies van de alpaca's zijn heel leuk.
    Hartelijke groet, Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh dit doet me zin krijgen in een lentewandeling! Zo lieve lama's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto's! En wat zijn die alpaca's schattig zeg!!
    x

    BeantwoordenVerwijderen