Olie in water

11:27 Senna 14 Comments

Experimenteren met olie in water
 
klik op de eerste foto voor vergroting
 

De olie vormt druppels in het water waardoor je daarop kunt scherpstellen en dit effect krijgt.
De schaal steunt op twee kratjes en eronder ligt papier met een vrolijk patroontje. Mijn camera hing aan een statief erboven.
De kleine druppeltjes geven de beste vormpjes. De grote druppels meer vage kleuren.

 









Wat vinden jullie van mijn nieuwe lay-out?

Bedankt voor je reacties op mijn vorige bericht!
Groetjes Senna
 

14 opmerkingen:

  1. Wauw dat ziet er erg gaaf uit! Vooral erg bijzonder door het papier dat eronder ligt. Leuk gedaan (: Ik vind je layout zo trouwens een stuk beter, duidelijker ook. Mooie achtergrond. Ik zou zelf alle witte blokken aan elkaar zetten, zonder die ruimtes ertussen, zodat het nog iets rustiger wordt. Alle aandacht gaat dan naar je fotografie :D

    Liefs, Janna

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje Janna! en ook bedankt voor de tip. Misschien heb je wel gelijk, ik zou elk geval wel willen kijken hoe het eruit ziet als de blokken aan elkaar zitten. Ik heb echter geen idee hoe ik dat zou moeten doen. Mijn kennis van HTML is nogal weinig ;-)

      Groetjes Senna

      Verwijderen
  2. Je nieuwe lay-out ziet er mooi uit, Senna. Je experimentele foto's zijn ronduit geweldig. Erg creatief en goed gedaan. Je moet er maar op komen. Foto 5 vind ik super. De kleuren zijn erg mooi en die herhalingen van de bloem in de druppels is geniaal. Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. vind het mooi en kende het ook niet, zelf heb ik wel geëxperimenteerd met olie op water en de kleuren die dat geeft maar nog niet zoals jij dat nu heb gedaan.
    Ben er toen mee gestopt omdat het voor mij te abstract werd.
    Maar wat jij nu laat zien vind ik interessant al geloof ik niet dat ik zoiets aan de muur zou hangen.
    Doorgaan met je experimenten ben heel benieuwd waar je uitkomt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Senna.

    Wat heb je dit leuk gedaan zo met de olie.
    De foto's zijn heel mooi.
    Wat een mooie afbeeldingen vormen het zo!

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Senna,
    Dat geeft leuke effecten..!! Echt gaaf dat je dat zo aan het experimenteren bent geweest.
    Foto 2 en 10 vind ik hiervan heel erg mooi geworden. Ook je nieuwe layout ziet er prima uit en je foto's komen hierdoor ook erg mooi over.

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Senna,
    Ik heb je genomineerd voor de Very Inspiring Blogger Award! Hier kun je zien wat het inhoud: http://www.ninfotografie.nl/2014/04/nominatie-very-inspiring-blogger-award.html

    Je bent echt zo creatief met je foto's! Vind ze heel gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor de nominatie! Ik zal kijken of ik er wat mee ga doen.
      Groetjes Senna

      Verwijderen
  7. Wauw wat creatief! Ik ga dat ook een keer proberen!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt! Ik ben benieuwd naar jou resultaten :)
      Groetjes Senna

      Verwijderen
  8. Hoi Senna,
    wat een apart experiment; met heel mooie resultaten.
    Het zijn heel leuke, vrolijke foto's geworden.
    Hartelijke groet, Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Senna,

    Dat doe je toch iedere keer erg knap. Weer zo'n verrassend creatief blog.
    Niet alleen creatief, maar ook nog eens prachtig qua uitvoering.
    Toppie of moet ik in jouw geval (omdat je nog ietsje jonger bent) VET zeggen ;-)

    Groetjes,
    René

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een verrassende serie, heel erg leuk om te zien, lekker creatief.
    Prachtige kleuren en composities.
    groetjs Ghita

    BeantwoordenVerwijderen