Jaaroverzicht 2012

05:00 Senna 0 Comments

Het is gek om te bedenken dat ik mijn blog nog maar zo'n 7 maanden heb. Het voelt als veel langer. Ik kan me nu nauwelijks meer voorstellen dat ik alleen foto's maakte als ik op vakantie was, bij een verjaardag of met vriendinnen. In het afgelopen jaar heb ik heel veel foto's gemaakt heel veel verschillende onderwerpen. Ik heb ook super veel geleert en ik vind dat ik erg vooruit ben gegaan. Aan het einde van 2012 had ik 11 volgers en 3143 pageviews.

Hieronder een overzicht van afgelopen jaar (vanaf Juni, toen ik mijn blog starte) met voor elke maand twee foto's.

 
Juni
Ik hield me veel bezig met het maken van foto's van objecten in huis. Daarbij plaatste ik teksten.
 
 
Nog steeds veel bezig met foto's en teksten, maar ook al meer bezig met het fotograferen van natuur en huisdieren.
 
In Augustus heb ik echt enorm veel gepost. Ik had dan ook zomervakantie. Ook starte ik mijn eigen kaartshop op via Send a Smile waar ik kaarten op plaats met zelfgemaakte foto's.
 
Tot nu toe gebruikte ik altijd een panasonic lumix (van mijn moeder) maar in September ging ik over op een, al wat bejaarde, Canon EOS 300D DIGITAL (ook van mijn moeder, (thanks mam)). Er ging een wereld voor mijn open. Ik ondekte veel over sluitertijd en diafragma. Ook registreerde ik mij op het fotoforumvoorbeginners waar ik erg veel leer. Ik was niet meer bezig met teksten verzinnen bij mijn foto's (alleen soms voor mijn kaarten).
 
Als ik mijn foto's van oktober terug kijk wordt ik heel blij. Ik vind dat ik in deze maand erg veel mooie foto's heb gemaakt. Ook raakte ik in ban van vallende druppels.
 
Nog meer druppels nu op glas. Veel expirimenteren en ik plaatste ook mijn eerste Zo doe ik dat waarin ik vertel hoe ik mijn foto's maak. Verder heb ik niet veel gepost deze maand.
 
In december heb ik weer veel gefotografeerd en gepost. Ik deed mee aan een projectje 10 dagen lang elke dag een foto te maken waardoor er ook op mijn blog meer foto's te zien waren. Ik heb een super leuke techniek ontdekt genaamt bokeh.
 

0 reactie(s):