Waar gaat mijn blog over

09:02 Senna 0 Comments


Al heel lang vind ik het leuk om foto's te maken en die te bewerken. Vaak bedenk ik er een leuke of mooie tekst bij. Een aantal van die foto's wil ik op mijn blog plaatsen en ik hoop dat ik er dan reacties op krijg. ^_^

Fotograferen doe ik voor mijn plezier. Net als bloggen. Het lijkt mij erg leuk om mijn foto's te delen er hier reacties op te krijgen. Ik neem ook vaak een kijkje op andere fotoblogs of forums om inspiratie op te doen, nieuwe dingen te leren en anderen mijn mening over hun foto's te geven.

Ik heb een eigen online kaartenshop! Kijk op Senna.sendasmile.com. De kaarten zijn door mij ontworpen op bassis van de foto's van dit blog. Daarom houd ik jullie op de hoogte van de updates van mijn shop op mijn blog.

Op mijn blog komt ongeveer één keer per week een bericht met foto's die ik gemaakt heb. Soms heb ik misschien minder tijd, zin of inspiratie en zal er niks komen en in vakanties is de kans groot dat er meer foto's verschijnen. Ik fotografeer vanalles. Veel natuur zoals landschappen, bloemen en dieren. Daarnaast vind ik het erg leuk om dingen uit te proberen als het fotograferen van alledaagse objecten of juist vallen druppels. Mensen fotograferen vind ik ook leuk, maar niet al mijn 'modelen' willen op het internet staan, dus portret zul je niet vaak tegenkomen. Ik vind het ook leuk om tutorials te schrijven, maar dan zal ik eerst zelf beter moeten worden. Wel zal ik af en toe uitleg geven hoe ik mijn foto's heb gemaakt en kunnen jullie altijd vragen stellen. Tips voor mijn foto's zijn van harte welkom!

0 reactie(s):