Fotografie Meetup - met Fotografille

02:12 Senna 1 Comments


Samen met 24 andere fotografen mocht ik mee op pad met Evelien, de fotografe achter Fotografille, om te fotograferen in de omgeving van Tilburg. Dit resulteerde in een hele leuke middag en een aantal mooie plaatjes. 

Fotografille.nl is een van de eerste blogs die ik ben gaan volgen, dus ik volg Evelien al een behoorlijke tijd en met veel plezier. Toen ik las dat ze een dag organiseerde waarbij fotografen samen op stap zouden gaan was ik meteen enthousiast. Zo snel mogelijk meldde ik mij en, jawel; ik mocht mee! 

Ik was nog nooit eerder naar een Meetup geweest en vond het dan ook best wel spannend, ik kende namelijk geen van de deelnemers. Het verzamelpunt lag in Tilburg en ik moest eerst op een OV-fiets door de stad crossen (en natuurlijk eerst verkeerd fietsen). Gelukkig was de sfeer erg ontspannend en was er een gemeenschappelijk gespreksonderwerp; fotografie! 

De Moerenburg

Met een gids liepen we door een natuurgebied genaamd de Moerenburg. Ik verbaasde mij erover dat er zo'n leuk gebied zo dicht bij de stad zit. Ik zou er over kunnen vertellen, maar liever laat ik het zien met de onderstaande foto's. Zeker een aanrader om eens heen te gaan. 


Deze schaapjes waren ontzettend nieuwsgierig. 



Spelen met reflecties:






De lucht was helaas niet heel fotogeniek, maar het geeft wel een mooi herfstig beeld met de gekleurde bomen. 


En even een plaatje van de groep fotografen. Ik denk dat er zelden zo'n grote groep fotografen op één kluitje te vinden is. 


Prachtige herfstbladeren:




Een boottochtje

Na de wandeling gingen we met z'n allen het water op met Tilburg ter Water. Toen brak er nog even een mooi avondzonnetje door wat de dag compleet maakte. 







Heel veel dank aan Evelien voor het organiseren van deze leuke middag!

Ben jij wel eens bij een Meetup voor bloggers geweest?
Liefs,
Senna

1 opmerking: