3D animatie - Bubble Fish

02:58 Senna 8 Comments


Een van de onderdelen van mijn opleiding is 3D modelleren en animeren. Eerder liet ik al een deze animatie (*klik*) zien die ik had gemaakt voor een vak op school. Helaas kregen we daarna geen les meer in 3D modelleren of animeren. Eigenlijk wilde ik nog wel meer leren, dus heb ik zelf een animatie gemaakt. Ik heb er een half jaar over gedaan, omdat ik er alleen aan werkte wanneer ik tijd over had en zin had om ermee bezig te zijn. 


Ik heb vooral geoefend met de emoties van de vis (ja een vis heeft ook gevoelens 😄). De verandering van verveeld naar verrast/blij.

Internet was hierbij mijn grootste vriend, omdat daar heel veel tutorials te vinden zijn! Ik heb gewerkt met Photoshop, Maya en After Effects voor het modelleren, animeren en bewerken.
Er zit geen geluid bij. Eigenlijk wilde ik er een GIF van maken, maar dat lukt niet.


Als ik weer tijd over heb, ga ik misschien wel weer aan een nieuwe animaties werken. Dat staat gelijk goed voor op mij portfolio voor de stage die ik nog moet gaan zoeken!

Bedankt voor de reacties op mijn vorige artikel,
Liefs Senna

8 opmerkingen:

  1. Dat heb je mooi gedaan Senna.
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Senna.

    Super leuk is dit geworden.
    Knap hoor!

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat schattig ♥♥ en natuurlijk razend knap gedaan!!!!
    groetjes,
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is leuk, Senna.
    De blijdschap op zijn gezicht bij de extra grote bubbel is duidelijk en maakt mij ook aan het lachen. Knap gedaan!

    Hartelijke groet, Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fantastisch gedaan Senna. Ik weet hoeveel werk in zo'n klein filmpje gaat zitten, dus bij deze een groot compliment hiervoor.

    Groetjes,
    René

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Senna,
    Wat leuk om dit zo te kunnen maken. Lijkt wel Finding Dory..hihi...!!
    Knap hoor!!

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk,en heel knap gemaakt
    Ik moest ook meteen aan finding Nemo denken.
    groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen