Very inspiring blogger award

11:25 Senna 6 Comments

Ik ben genomineerd! 
Nina van ninfotografie.nl heeft mij genomineerd voor de Very Inspiring Blogger Award, bedankt! 
Grote kans dat jullie deze award al kennen, ik zie hem elk geval veel voorbij komen de laatste tijd. In deze blog dus geen foto's, maar wel 7 feitjes over mij en maar liefst 15 inspirerende blogs!


Regels:

1. Bedankt de persoon die je genomineerd heeft, en link naar diegene.
2. Kopieer dit lijstje en laat de award zien.
3. Deel 7 dingen of feiten over jezelf.
4. Nomineer 15 andere blogs waarvan je vindt dat zij het verdienen, en deel je blogpost met ze.
5. Laat de award duidelijk op je website zien en volg degene die je genomineerd hebt op Bloglovin’.

Feitjes

1: Ik ben slecht in keuzes maken. Ik kan bijvoorbeeld eindeloos nadenken over of ik iets zal kopen of niet, want als je eenmaal voor het één hebt gekozen kun je niet meer iets anders kiezen (rekeninghoudend met je portemonee)

2: Toen mijn blog een nieuwe naam gaf had ik niet door dat ik camara schreef i.p.v. camera, daarom heet mijn blog nu sennacamara.blogspot.nl

2: Zo nu en dan vind ik het leuk om lekker creatief bezig te zijn. Ik heb al op een paar markten gestaan in Zutphen (waar ik een kraampje deelde) en o.a. sieraden verkocht.

3: Ik doe aan sport, namelijk basketbal. Twee keer in de week heb ik training en tijdens de competitie elke week een wedstrijd. Dit jaar zijn we derde geworden :)

4. Ik heb accounts op google, bloglovin, pinterest, facebook, fotoforums, youtube... en daarom zit ik veel te veel achter de computer.

5: Als ik buiten ga fotograferen voel ik me vaak ongemakkelijk als er andere mensen zijn.

6: Als ik kook duurt het vaak twee keer zo lang als nodig omdat ik alles in de verkeerde volgorde doe. Zo was ik een keer bijna klaar, toen ik bedacht dat de rijst 40 minuten moet koken...

7: Toetjes en andere zoetigheden maken gaat mij een stuk beter af, dat doe ik dan ook vaak en met plezier.



Wie heb ik genomineerd?


2: Joke van Joke's Camera.

3: Noa van Nature world

4: Nienke van Niens Blog


6: Kim van Gratefuldays

7: Kirsten van Photography

8: Aline van Paper Boats

9: Anita van Kramam's fotoblog

10: Pauline van Ellesappellepauline

11: Rosanne van Life by Rosie


13: Angela van Random unicorns

14: Danique van 88 forever

15: Deborah van Zoute popcorn

Voel je niet verplicht als ik je genomineerd hebt om er ook iets mee te doen. Hoewel het natuurlijk wel heel leuk zou zijn.

En voor alle andere mooie, leuke, inspirerende blogs die ik staat er rechts een blogrol.

Iedereen bedankt voor de reacties op mijn vorige blog! Ik wordt daar nog altijd erg blij van :)
Groetjes Senna



6 opmerkingen:

  1. Heel leuk om allemaal te lezen! Ik voel me soms ook ongemakkelijk hoor, als ik aan het fotograferen ben in het bijzijn van andere mensen. Maar daar moet je je gewoon overheen proberen te zetten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Senna,
    Gefeliciteerd met jouw nominatie en erg leuk om hier wat over jou zelf te lezen.
    Dank voor het nomineren van mijn blog,heel fijn, alhoewel ik er vanaf zie om er iets mee te doen.
    Fijn paasweekend
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Senna,

    Wat super lief dat je mij genomineerd hebt voor de very inspiring blogger award! Dat had ik niet verwacht hihi. Heel leuk, dankjewel!

    Ook heel leuk om de feitjes over jou te lezen! :)

    Liefs, Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt lief dat je mij hebt genomineerd !!!! liefs, noa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk, Senna. Gefeliciteerd, hoor. Bedankt voor je nominatie. Ik voel me zeer vereerd, maar het kost me alleen teveel tijd om er verder mee door te gaan. Toch ben ik erg blij met je nominatie. Hele fijne Paasdagen. Groetjes, Joke

    P.S.: als ik met straatfotografie bezig ben moet ik ook even over een drempel heen, hoor. Soms vragen mensen me wat ik aan het doen ben. Dan leg ik het uit en verder trek ik me niet zoveel van die nieuwsgierige blikken aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. tijd om je te gaan volgen op bloglovin! xx

    BeantwoordenVerwijderen