Donkey

10:16 Senna 6 Comments

Het is al de hele dag heerlijk weer, dus na een uitgebreid ontbijt gingen ik gezellig met mijn ouders een stuk fietsen. Onderweg kwamen we deze lieve ezel tegen. Een oude bekende, want we fietsen daar wel vaker. Vroeger was ik nog kleiner dan de ezel en werd hij vergezeld door geiten. Altijd als we erlangs fietsen stoppen we even om hem te begroeten.

Het gras is aan de overkant nou eenmaal lekkerder, dus hij at gretig een bosje.
Deze foto's zijn helaas niet erg scherp, maar ik vind t leuke gekke bekken :)






Verder zagen we een aantal ooievaars, deze hadden wel een heel leuk plekje uitgezocht.

Met het pondje naar de overkant



6 opmerkingen:

  1. Hoi Senna.

    Leuk toch dat je af en toe naar de ezels gaat.
    De ooievaars hebben inderdaad een heel apart plekje voor het nest.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, die ezel, Senna. Jullie hadden prachtig weer. Wat een aparte plek voor de ooievaars. Misschien zie je nog.jongen over een tijdje. jer foto van het pontje vind ik erg artistiek genomen. Mooi gedaan. Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die eerste foto is echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen