Catching fire

13:07 Senna 4 Comments



We hadden de geweldige mogelijkheid om vuurjongleurs op de foto te zetten. Terwijl zij met vuur speelden, speelde ik met sluitertijd en diafragma ;)

De kunsten die ze deden waren heel indrukwekkend, zelfs zonder vuur was het al gaaf om te zien. Er werd gejongleerd met tot wel 7 brandende fakkels. De rondzwaaiende vlammen waren mijn favoriet (deze hadden ook een naam, maar die ben ik vergeten. Shame on me). Hierbij ontstonden gave circels van vuur. Dit is toch wel next level lightpainting. Net één stapje verder dan met sterretjes in de lucht schrijven. 



Spelen met scherpte en bokeh :)

Verlichtte boom door de fakkels

Extra kunstje: overgooien met de fakkels

 


Vuurspuwen en bevroren voeten

Tot slot werd er ook nog gevuurspuwd. Spektakel genoeg deze avond! Het was overigens ook een ontzettend koude avond en gezien we op veilige afstand van het vuur bleven staan waren onze voeten al snel half bevroren. Maar het was het zeker waard, zo'n kans krijg je niet elke week.




De laatste weken ben ik echt heel erg druk geweest. Zowel met mijn stage als met afspraken daarnaast. Komend zaterdag is de eerste dag deze maand dat ik echt helemaal niks gepland heb, dus ik ga denk ik ook gewoon helemaal niks doen.

Wat zijn jou plannen voor komend (misschien extra lang) weekend? Nog iemand die paaseitjes gaat zoeken (of verstoppen)?

Groetjes Senna

4 opmerkingen:

  1. Hoi Senna.

    Mooie foto's heb je kunnen maken.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah sjonge, wat bijzonder deze foto's en het vuurspuwen! Leuk om zo met licht te kunnen spelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je gewerkt hebt met een langere sluiterstijd! Heeft een tof effect. ;)

    BeantwoordenVerwijderen