Stepping Stones

13:30 Senna 3 Comments



Nog van mijn weekend in het Peak District met mijn ouders, alweer een maand geleden (ben een beetje druk met mijn studie). We bezochten het dorp Ilam en maakte daar een wandeling naar de Stepping Stones. Een hele fijne wandeling, met een makkelijk te volgen en te bewandelen voetpad. De omgeving was ook weer heel erg mooi. 






De wandeling ging eerst over een heuvel, met wederom heel veel schaapjes. Vervolgens volgende het pad de rivier, die we via de steppingstones overstaken.
















Toen we terug kwamen in Ilam ging de zon alweer bijna onder. Een herinnering aan het feit dat het alweer eind oktober was. Aan het weer kon je het niet merken, het was zelfs nog warm genoeg om op het terras te zitten voor een kop thee en scones. Met een dekentje, dat dan weer wel. Vanaf daar gekeken hoe de zon achter de heuvels verdween.

Bedankt voor de reacties op mijn vorige foto's!
Groetjes Senna

3 opmerkingen:

  1. Hoi Senna.

    Prachtig is het daar.
    Mooie foto's heb je gemaakt.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ah stepping stones doet me gelijk denken aan mijn schoolboeken van vroeger, haha. ziet er echt uit als een tof gebied!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooi fotoverslag heb je gemaakt van deze wandeling.
    Natuurkieker Coby

    BeantwoordenVerwijderen