Een verzameling bloemetjes

06:58 Senna 12 Comments



Door het mooie weer had ik de smaak weer te pakken. Een tijdje terug ging ik weer lekker naar buiten om te wandelen en foto's te maken! Ik kwam verschillende leuke bloemetjes tegen. 

boterbloemetjes

Paardebloem

Wie weet hoe deze bloemetjes heten?









Deze super schattig veulentjes kwam ik onderweg tegen. Het licht was verre van ideaal (hard zonlicht), maar ach wat zijn ze lief.




Bedankt voor de reacties op mijn vorige foto's!
Liefs Senna

12 opmerkingen:

  1. Aaah, bloemetjes! Leuke foto's weer :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Senna,
    heerlijk toch, al die lentebloemen.
    Op foto 4, 5 en 6 laat je de bosanemonen zien. Als je meer info wil, dan is www.wildebloemen.info een heel informatieve en mooie site.
    hartelijke groet, Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Senna.

    Wat een mooie bloemen serie heb je gemaakt.
    En de veulentjes zijn schattig.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Senna,
    Hele mooie foto's zo met al die natuur.
    Die veulentjes zijn echt leuk. Geweldig gefotografeerd.

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn die bloemetjes! Yay. Ultieme zomergevoeltje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als ik hier naar kijk dan wordt ik blij.
    Het is bij jouw in ieder geval echt al lente.
    Heerlijk!!!

    Groetjes, Karina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi hoor die bloemen. die roze (net voor de veulenfoto's) zijn Pinksterbloemen.
    De veulens zijn ook erg leuk.
    groetjes,
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oooh tof, ik hou van foto's van bloemen! Mooi vastgelegd. Het ultieme lente-gevoel!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Waauw je maakt echt prachtige foto's! Krijg er echt helemaal een lentegevoel van :) Ik ga je blog meteen volgen! (Ik zag trouwens dat je me volgde en meteen weer ontvolgde, is er iets fout gegaan? Of dit was expres haha en dan heb ik niks gezegd ;p)

    Liefs, Janna

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Jana! :)
      En nee dat was niet de bedoeling, oeps. Goed dat je het zegt! Volg je nu weer
      Liefs Senna

      Verwijderen