Portretten tekenen

09:17 Senna 3 Comments



Een maand geleden liet ik wat aquarelschilderingen zien. Daar kreeg ik enthousiaste reacties op. Ik heb besloten om ook wat tekeningen te laten zien die ik de afgelopen tijd gemaakt heb. Tot een tijdje terug was ik zelf van mening dat ik helemaal niet kon tekenen. Toch ging ik een beetje oefenen en tot mijn verrassing ging het steeds beter. Inmiddels heb ik wat tekeningen die ik het wel waard vind om op mijn blog te zetten. 

De tekeningen zijn allemaal nagetekend van foto's, op de eerste na. Niet erg creatief dus, maar wel een handige manier om te oefenen met het tekenen van portretten. Het kan dus zijn dat je een bekende acteur of zo herkent. Hoewel de kans ook groot is dat ze niet erg herkenbaar zijn. 












Bedankt voor de reacties op mijn vorige foto's!
Groetjes Senna

3 opmerkingen:

  1. Hoi Senna.

    Ik vind het mooi wat je laat zien.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die derde, van dat meisje, vind ik echt heel erg mooi. Ze komt me wel bekend voor, maar ik weet niet goed wie ze is? :) Leuk en dankjewel voor het delen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er veelbelovend uit. Ik vind het leuk! Veel succes met deze ontdekkingsreis ;-)

    BeantwoordenVerwijderen