Schaduw

08:07 Senna 8 Comments




In de korte tijd dat het zonlicht precies goed op de muur scheen en genoeg licht gaf voor strakke schaduwen, ging ik aan de slag met het fotograferen van schaduwen. Vooral rond glas geeft een hele mooie schaduw! (Omdat dit ook het licht reflecteert??) 








De vaas met de gezichten is je waarschijnlijk niet onbekend, ik heb met mijn eigen schaduw geprobeerd er een te vormen en er wat mee gespeeld in de bewerking:


Bedankt voor alle leuke reacties op de outfit-foto's!
Groetjes Senna

8 opmerkingen:

  1. Hoi Senna, Wat leuk die schaduwen en de mooie lege ruimtes. Het wordt een beetje abstract. Heel mooi! Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend leuk en creatief idee, Senna. Het zijn gewoon artistieke kunstwerkjes geworden. Mooi gedaan. Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Senna.

    Mooi gedaan.
    Leuk dat je dit zo uit probeert en super gelukt.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vooral de laatste twee foto's vind ik echt heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ene ontzettend leuk idee om dit te gaan fotograferen Senna.
    Ik zie werkelijk hele mooie creaties verschijnen.

    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh ik houd er ook altijd zo van als de zon zo naar binnen schijnt aan het einde van de dag. De foto's zijn goed gelukt hoor ;)

    BeantwoordenVerwijderen