Inspiratie delen #2

07:00 Senna 2 Comments


Internet voor mij een hele grote inspiratiebron wat betreft fotografie. Ik kom zo veel moois tegen wat ik graag met jullie wil delen. Elke maand deel ik daarom drie websites, artikelen of filmpjes over fotografie en drie van mijn favoriete fotoblogs. 


Deze tutorial van Marit om een leuk zonnetje toe te voegen aan je foto. Ik heb het al in meerdere foto's geprobeerd en ik wordt er heel blij van!

De prachtige surrealistische foto's van Erik Johansson. Ik vind ze geweldig. Ze zijn erg grappig en origineel (wie verzint het nou om met een stofzuiger een boom kaal te zuigen?) en ook nog eens heel mooi uitgevoerd.

Het finding love project van Kim waar iedereen aan mee kan doen. Deel via instagram jou hartje en bekijk de hartjes die anderen gefotografeerd hebben. Helaas heb ik zelf geen Instagram (mijn mobiel heeft te weinig geheugen om de app te downloaden) maar ik vind het al heel leuk om al die hartjes te bekijken op haar blog.

Blogs van de maand:

Fotografille.nl is een van mijn favoriete fotoblogs omdat er heel veel leerzame artikelen opstaan. Evelien schrijft haar artikelen op een hele leuke en duidelijke manier.

Sabine Metz blog, Sabine maakt prachtige foto's die ze laat zien op haar blog en schrijft ook andere leuke artikelen.

Oefening baart kunst? de uitdaging.... Een prachtige titel vind ik dit voor een fotoblog. Loes maakt hele mooie en creatieve foto's in de natuur.


Kende jij deze al? Of heb je zelf nog inspiratie die je wilt delen?

Kijk op mijn Pinterest-account of bekijk de blogs die ik volg voor meer inspiratie
Bedankt voor de reacties op mijn vorige foto's,
Groetjes Senna

2 opmerkingen:

  1. Hoi Senna,
    ik kan me voorstellen dat je hier veel inspiratie uithaalt want dit zijn prachtige voorbeelden.

    En ook voor jou en al je dierbaren een heel mooi, gelukkig, fotogeniek maar vooral gezond 2015. Dat we ook in dit nieuwe jaar van elkaars mooie foto's en momenten mogen en kunnen genieten.

    Happy♪ ♫ • * ¨ * •. ¸ ¸ ¸ ¸. • * ¨ * • New♫ ♪ ♫ • * ¨ * •. ¸ ¸ ¸ ¸. • * ¨ * • Year ❷☀❶❺ ♫ ♪¸ ¸ ¸ ¸. • * ¨ *

    BeantwoordenVerwijderen