Boven de wolken

09:09 Senna 4 Comments


Deze vakantie gingen we met het vliegtuig (naar Italië). Zowel op de heen als terug weg had ik een plekje bij het raam. Ik vind het altijd geweldig om de wereld zo klein te zien. De wolken zijn ook prachtig. Een paar keer zag ik ook een ander vliegtuig vliegen, helaas te ver weg om te fotograferen. 





Op de heenweg was het meer bewolkt. Je kon Aarde maar weinig zien. De wolken vind ik ook prachtig. 


Op deze foto's zie je mooi hoe het land is 'opgedeeld' in vlakken





Dit was het laatste artikel met foto's van mijn vakantie in Italië. Bedankt voor alle reacties!
Groetjes Senna

4 opmerkingen:

  1. Echt een leuk (laatste) artikel over Italië!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Senna,
    Mooie foto's heb je kunnen schieten door het raampje. Vooral de eerste twee, de eerste vanwege de kleur en de tweede is extra mooi door ook nog eens de schaduwen van de wolken.
    Hartelijke groet, Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow! Wat een mooie foto's! Ik ben vooral fan van die met de wolken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wauw prachtig.. Vooral de eerste foto's! Ik ben zo dol op de lucht en die prachtige wolken! Kan er uren naar kijken.

    BeantwoordenVerwijderen