Scherpte diepte -Depth

01:53 Senna 2 Comments

  
De laatste tijd ben ik allerlei mogelijkheden van mijn moeders spiegelreflexcamara aan het uitproberen. Vandaag hield ik mij bezig met het diafragma, daarmee kun je bepalen hoe scherp je de voor- en achtergrond wil!
 
Lately I have try out all kinds of possibilities of my mother her SLR camara. Today I was engaged with the diaphragm, so you can determine the sharpness you want the foreground and background!
 




Alles scherp. -All scharp

Achtergrond vaag. -Background blurred.

Vvoorgrond vaag. -Forgroung blurred.
*klik op een foto voor vergroting*

* click on a picture to enlarge *

2 opmerkingen:

  1. die eerste vind ik echt super mooi geworden
    x mika

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Mika,
      Bedankt voor je leuke reacties op mijn blog!
      groetjes Senna

      Verwijderen