Springende Makies

03:57 Senna 1 Comments




Mijn favoriete apen van de apenheul: de Ringstaartmakies! Ze zijn ontzettend actief en komen heel dicht bij de bezoekers. Een van de makies sprong zelfs per ongeluk tegen mij aan. Toen we de apenheul bezochten hebben we dan ook heel lang bij de makies gestaan om foto's te maken, toen we tijd over hadden gingen we zelfs nog terug. 





Er sprongen verschillende makies van het dak naar het standbeeld. Na heel veel halve apen op de foto lukte het om ze in het midden van de lucht vast te leggen. Bij een aantal foto's bewoog ik met mij camera mee met de beweging van de makie, om hem zo bewegingsonscherpte te voorkomen. 










Tot slot nog een korte video die ik maakte van de makies:


1 opmerking:

  1. Ha Senna,
    makies vind ik ook zó leuk. Ze lijken zo goedmoedig en zijn vrijwel altijd actief.
    Knap en leuk, je foto's midden in de sprong.

    Hartelijke groet, Corrie

    BeantwoordenVerwijderen