Hoog water

11:05 Senna 4 Comments

Het water van de IJssel staat ongekend hoog voor de tijd van het jaar. Op de plek waar normaal in juni gezinnen gaan picknicken, jongeren gaan bijpraten en fikkies stoken en kinderen met oudererlijk toezicht gaan zwemmen, is het nu redelijk rustig. De uiterwaarden staan namelijk weer onderwater. Levert wel weer mooie plaatjes op!




Dit hekje staat normaal voor een trap naar het water, maar nu ziet het er wel erg doelloos uit.
 
 
Bedankt voor alle reacties op mijn vorige berichten!
Groetjes Senna
 

4 opmerkingen:

  1. Je hebt het hoge water mooi in beeld gebracht Senna. Ook je blogje hieronder is mooi om te zien, zo schattig al die kleintjes.
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat maak je mooie foto's. Zelf woon ik in Deventer en vind het hoge water in de IJssel ook zo indrukwekkend. Je heb er goed oog voor.
    Groetjes Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, dat staat echt hoog. Mooie serie, Senna. Ik woon niet in de buurt, maar zo kan ik het toch ook even zien. Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Senna bedankt voor jou reactie op mijn foto's en welkom op mijn bloc.
    Ik vind voor een meisje van 16 jaar dat je al een geweldig gevoel voor de natuur bezit als ik zo kijk naar je bloc's!
    Dit kan nog wat worden zeg in de toe komst als het nu al zo goed gaat !
    Het hoge water heb je prima in beeld gebracht ,
    grt,
    Annie
    http://anniezon.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen