Inspiratie delen #15

10:40 Senna T. 7 Comments

We doen even net alsof het vandaag pas de laatste dag van januari is. De afgelopen dagen was ik druk. Projecten afmaken, leren voor tentamens, werken, tentamens maken...

Ik had de rust niet om een fotografie inspiratie-artikel te schrijven. De meeste tentamens zijn inmiddels achter de rug. (En het ging best goed). Nu heb ik nog maar één project om af te maken wat heel fijn is.

Deze timelapse van fotograaf Leif Erik Smith is een van de mooiste die ik ooit heb gezien. Ook zijn natuurfoto's zijn prachtig.

100 world kisses project van Ignacio Lehmann. Een geweldige serie van kussende mensen overal ter wereld.

 Amazing Staircases. Trappen kunnen een heel mooi fotografieonderwerp zijn. Christian Richter heeft er een sport van gemaakt ze op de foto te zetten. Met een heel mooi resultaat!

Inspirerende blogs:



Illusoir: een hele leuke blog van Rianne. Met heel veel inspirerende foto's, vooral veel mooie portretten.

Nishe - book of dreams : bijzonder mooie foto's van mensen en natuur. Altijd heerlijk om naar te kijken. 

Elineous: Eline fotografeert het liefste mensen. Ik vind dat ze daar heel goed in is! De mensen voor de camera lijken altijd helemaal ontspannen.

Iedereen bedankt voor het invullen van de enquête! (als je het nog niet gedaan hebt, klik hier)

Wat vinden jullie van deze fotoseries en blogs?
Groetjes Senna

7 opmerkingen:

  1. Leuk dat je inspiratieblogs blijft maken Senna, ik vind het altijd weer leuk om al de genoemde sites en blogs even te bekijken.
    Die van Leif Erik Smith en Christian Richter spreken me het meest aan.
    Natuurkieker Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh, mooi! Die eerste foto is echt wel de max :) Ik heb trouwens vandaag bij de zee je tip gebruikt om op TV-stand de golven te fotograferen! Straks eens kijken hoe het werd ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Senna,
    blijft erg leuk, je inspiratieblogs.
    Hier ben ik weg van de trappen - heel imposant.
    Hartelijke groet, Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor de vermelding Senna! Het voelt als eer om tussen de rest te staan. De andere blogs geven mij namelijk ook heel veel inspiratie!! :) Kus, Eline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke blogs, ik ga er zeker een paar bezoeken! :)

    BeantwoordenVerwijderen